Lad os snakke regler

Handelsbetingelser

Handelsbetingelserne – også kaldet handelsvilkårene – beskriver de forhold, der gælder mellem dig som virksomhedskunde og os som leverandør i forbindelse med salg af vores produkter.

Køber du vores portalløsning til alle eller flere af virksomhedens medarbejdere på én gang via dette link betaler du henhold til særskilt ordrebekræftelse på mail. Har du ikke haft dialog med os forud for dit køb betales der følgende pris: 

30 kroner/medarbejder/måned + moms. Faktura sendes for 36 måneder af gangen forud med mindre du ønsker årlig betaling (valgfrit). 2 måneder før de 36 måneder er gået, vil du blive kontaktet af os i forhold til om du ønsker perioden forlænget, hvilket er helt valgfrit for dig.

Betaling ved køb direkte på klausenlearning.dk

Alle beløb fra Klausen Learning er i DKK og inkl. moms.

Hos Klausen Learning kan du betale på forskellige måder. Fra vores website modtager vi VISA-Dankort, VISA, PayPal og Mastercard. Du vil ikke blive opkrævet nogen former for gebyrer, når du køber hos Klausen Learning. Vores betalingssystem er et sikkert betalingssystem, som krypterer alle dine oplysninger med SSL.

Vælger du at opdele din betaling over tre eller 12 måneder er der en merpris for at dække de regnskabsmæssige omkostninger.

betalingsKort

Bemærk

Når du betaler, bliver du ledt til vores partnerportal hos Teachable

Fortrydelsesret

Du har som forbruger 45 dages fortrydelsesret når du handler hos Klausen Learning via vores website.

Handler du hos Klausen Learning gennem studie, arbejdsgiver eller andre events udløber fortrydelsesretten 45 dage efter fremsendelse af faktura. Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af videokurset uden samtidig at give os besked herom.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du det beløb du har indbetalt til os tilbage. Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig.

Vi gennemfører en tilbagebetaling med samme betalingsmiddel du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Afbestilling

Ønsker du at afbestille eller annullere en allerede afgivet ordre, kan det ske ved at fremsende en e-mail til support@klausenlearning.dk med ordet ’Afbestilling’ efterfulgt af dit ordrenummer i emnefeltet.

Sikkerhed og garanti

sikkerhed-1

Personlige oplysninger

Vi bruger udelukkende data for at komme i kontakt med vores kunder og for at kunne levere en optimal brugeroplevelse. Vi er på ingen måde interesserede i at misbruge eller udnytte personlige oplysninger. Se vores cookie og privatlivspolitik nederst på sitet
Sikkerhed-2

Fuld sikkerhed & nem betaling

Vi anvender en 128-bit SSL kryptering i vores betalingsløsning og garanterer fuld sikkerhed.
Vi tilbyder fleksible betalingsløsninger

Sikkerhed-3

Tilfredshedsgaranti

Er du ikke tilfreds med produktet, vil vi meget gerne høre din feedback, og vi tilbyder pengene tilbage inden for 45 dage

Fandt du ikke det du søgte?

Du kan altid tage et kig forbi vores FAQ’s, der svarer vi på de mest gængse spørgsmål og problemstillinger.
Hvis du ønsker personlig kontakt, så ring eller skriv til os.

Kundesupport

Vi kan hjælpe dig med spørgsmål eller problemer der er opstået i forbindelse med dit køb af kursus, under brug af vores kursus eller generelle spørgsmål som du mangler svar på.

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Få vigtig viden omkring stress, symptomer på stress og hvordan du kan forbygge stress med hjælp fra Klausen Learnings vidensunivers.

Tak for din tilmelding